Wednesday, October 20, 2010

Pidu-kodu-pidu stiilis elu vol1

Eesti läbi aegade suurim tudengimöll SügiSEXdream toimus seekord Tartu Maaülikooli spordihoones. Sisse sai ainult kiledressides või valgetes teksades. Siis ütles turva, et ei sisse saavad ainult need, kellel piletit pole. Avastades, et tal pole aju, lubas siiski kenasti riides piletiga õpilased sisse. Ossid olid kohale tulnud seitsme maa ja mere tagant, silma järgi hinnates terve Tõrvatäis. Kaugeimad külalised olid Inglismaalt ja Brasiiliast, üks kaugemalt kui teine. Inglismaa vihmavarju ja kaabu kultuurist pole enam midagi alles, samas ei saa siiski väga aru, kuidas saab Inglismaal oss olla. Ainuke koht, kus mina neid ennast mugavalt tundmas nägin, oli rattapood. Üks oss oli ka minu korrusel, aga tal polnud sõpru, mina muidugi olin, mitte et ma väga oleks tahtnud olla. Tal oli ka tüdruksõber, kes karjus päevad läbi A toas. Arvati, et ta teeskleb orgasmi, et jõuda sotsiaalselt kõrgemale, kuigi tegelikult nad ei seksinudki, sest tüdrukud teesklevad seksi ajal orgasmi ainult selleks, et saada midagi poisilt, seega pole väga loogiline päevad läbi seda teeselda, pealegi kõik korrad ju ikka ei tohiks saada. Oleks võinud midagi halvasti öelda, kuna vaevalt neil väga suur sõbrapunt seal oli, aga Brasiilia tüdruk tegi ise otsa lahti. Ütles, et tuli minuga rääkima, kuna arvas, et "ma olen Brasiiliast" ja seejärel, et "ma ei näe eestlase moodi välja". Ilmselt ta mõtles, et ma ei näe osside moodi välja või üritas mind äpardunult sebida, sest rohelised seest pruunid silmad ja helepruunid, peaaegu blondid juuksed pole küll mingi põhjus kellegi põhjamaisus kahtluse alla seada. Pealegi on mul dna test, mis ilusti ütleb, et ma olen Skandinaavia ja Poola aladelt ja Poola alade all ei mõelda silmas juute. Jätsin nendega hüvasti ja suundusin rõdule, mis oli kahjuks kellegi teise territoorium. Õnneks toimus kõrval tantsuvõistlus, kus sai osaleda. Teine võistleja oli paks vene tüdruk, kes mind nähes vastikusega lahkus. Võistlus vajus tasapisi kuidagi ära ja läksin alla lava juurde Innat ootama. Lootes, et pole kellegi teise territooriumil, ootasin Innat. 10 minutiga aga Innat ei tulnud ja ma ei tahtnud väga desperatiivset muljet jätta, nii et tuli lahkuda. Ukse peal saatis turva "miks ma sind üldse sisse lasin, kui sa juba ära lähed" pilgu ja võtsin lühema suuna üle muru ratta poole. Üle muru läks suur kuse-Amazonas, kuna ossid olid otsustanud välipeldikute sisse kusemise asemel nende kõrvale kuseda. Ei julgend eriti vaadata, aga tegelikult on võimalik, et poisid kusesid väljas, et tüdrukud saaksid kiiremini sees pissimas käia. Igal juhul suht pime oli, aga sai vist kuiva jalaga ratta juurde tagasi ja SügiSEXdreami pilet on siiani alles.

No comments:

Post a Comment